RiskRadar

Poznaj RiskRadar

30 lat doświadczeń, miliony zweryfikowanych kontrahentów, obsłużonych wierzytelności i siłę naszych marek takich jak Krajowy Rejestr Długów, Kaczmarski Inkasso czy Rzetelna Firma przełożyliśmy na jedno kompleksowe i intuicyjne rozwiązanie.

RiskRadar jest najmłodszym dzieckiem firmy, to nowatorski i jedyny produkt na polskim rynku badający wiarygodność kontrahenta w oparciu o dane z KRD BIG S.A  oraz o analizę wiarygodności płatniczej, tzw. scoring. Rozwiązanie wykorzystuje nowoczesne technologie, machine learning i elementy sztucznej inteligencji.

RiskRadar jest autorskim projektem Martina Kaczmarskiego. Rozwiązanie to oferuje pakiet usług KRD BIG S.A oraz Kaczmarski Group sp.j., zintegrowanych w jednej nowoczesnej aplikacji online. Ze szczególną uwagą podeszliśmy do zaprojektowania intuicyjnego, ergonomicznego interfejsu użytkownika.

Aplikacja pobiera dane o partnerach biznesowych z systemu ERP. Na bieżąco aktualizuje ocenę wiarygodności płatniczej kontrahentów oraz monitoruje zdarzenia w systemie KRD BIG S.A dotyczące tych kontrahentów. Łączy te informacje ze stanem obrotów i należności z kontrahentami ułatwiając analizę ryzyka biznesowego. Daje też możliwość pobrania aktualnych raportów o kontrahentach, zawierających informacje zebrane z wielu różnych źródeł.

RiskRadar działa w technologii chmurowej stworzonej zgodnie z obecnymi trendami. Adresuje potrzeby klientów w zakresie automatyzacji procesów biznesowych, bezpieczeństwa oraz szybkiego dostępu do informacji na zasadzie „one-click”.

Zobacz jak działa system wczesnego ostrzegania

Już dziś możesz mieć kluczowe informacje
w jednym miejscu, na wyciągnięcie ręki.

Rozwijaj sprzedaż za pomocą dedykowanych kampanii marketingowych.

Dbaj o płynność finansową, sprzedawaj tylko do sprawdzonych kontrahentów.

Ustalaj warunki płatności w oparciu o aktualne i kompleksowe dane.

Jakie korzyści daje RiskRadar

Lepsze decyzje

  • Całościowy i stały pogląd sytuacji na portfelu klientów.
  • Systemowe podejście do oceny wiarygodności klientów.
  • Komfort w podejmowaniu decyzji dzięki systemowi wczesnego ostrzegania.

Rozwój biznesu

  • Zwiększenie przychodów dzięki współpracy z rzetelnymi klientami.
  • Ograniczenie strat wynikających z nietrafionych transakcji.
  • Koncentracja działu handlowego na najbardziej obiecujących prospektach.

Efektywność operacyjna

  • Wpisanie się w codzienne środowisko pracy klienta (integracja z ERP).
  • Możliwość usprawnienia wewnętrznych procesów lub stworzenia nowych.
  • Optymalizacja portfela klientów pod kątem ryzyka kontraktowego.

Do czego można wykorzystać RiskRadar?

 

  • Decyzje o rozpoczęciu lub zakończeniu współpracy z kontrahentem.
  • Targetowanie klientów/screening klientów (np. kampanie sprzedażowe).
  • Określanie warunków współpracy z klientem (np. zasady płatności).
  • Zarządzanie ryzykiem na portfelu klientów (np. polityka ofertowania).
  • Decyzje w zakresie przekazania należności od klientów do windykacji.